New blog post: "хочу я з тобою жить" (відео і текст)

Хочу я з Тобою жить

Спасе Ти мій дорогий,

Хочу я Тобі служить

Кожен день земний.

 

Миру без Тебе нема,

Щастя без Тебе дріма,

Світло лиш в Тобі сія,

Вічність Ти моя.

 

Був в неволі я гріха,

Ти мене з гріха звільнив,

Мертвим був, а Ти мене

З мертвих воскресив.

 

Смерті не боюся я,

Де спічне душа моя,

Лиш в Тобі, де всіх Твоїх

Світ дітей святих.

 

На Голгофі Ти терпів,

Кров свою святу пролив,

У стражданнях на хресті

за гріхи мої.

 

Хочу, Господи, як Ти,

Хрест нести аж до мети,

Твердо знаю й вірю я:

 

Путь в Тобі моя.

 


Write a comment

Comments: 4
  • #1

    Оля (Saturday, 16 January 2016 13:11)

    Дуже дулевно,дякую

  • #2

    maria (Monday, 25 January 2016 01:10)

    Христос Раждається!
    Дуже дякую, всечесніший отче Руслане, за усе лагідне, що Господь дав Вам ласку "назбирати"
    !

  • #3

    free tarot reading uk (Wednesday, 14 December 2016 17:44)

    eon

  • #4

    sex telefon 24/7 (Tuesday, 17 January 2017 23:18)

    repetier